3/14/2009

Träningvärk av skurning.

Åhh jag kommer ha träningsvärk imorgon. Idag har jag legat på alla fyra och skurat sovrumsgolvet med vatten och en massa stålull. Var en massa färgkladd på golvet, men nu är det fint. Har bäddat rent och dammtorkat hela sovrummet. Känns så bra när man är klar. Tycker man kan slappna av bättre sen. Det är nog som Martin säger att jag håller på att reda boet=) Martin har hämtat hem opeln idag och det gick bra som tur var. Så nu står den på gården igen. Vi har sagt nu att nästa bil blir en 9-5a igen. Bästa bilen vi haft och jag har saknat Saaben.

Idag har det varit över 10 grader varmt och runnit från takena. Det är så härligt med vår. Imorgon ska Martin skotta taket, så det inte blir så tungt. Skulle tydligen snöa igen nu i veckan. Vi har nog nästan en meter med snö på taket nu tror jag.
Jag ska fortsätta städa undan lite mer. Jag fattar inte va katten hårar mycket. Ligger tussar överallt, men det är väl bara för att det börjar bli så varmt ute nu.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jo, och det är bra att det är någon som gillar det iaf =D
Jag vill väldigt gärna ställa ut i.. gallerian?

problemet för mig är att jag vet ju inte vad jag ska ställa ut. för jag har sett mina bilder 100 gånger, så jag tycker inget av dom är speciella. ett andra problem är att jag kanske inte kan välja vilka av mina bilder jag skulle kunna ställa ut.. så då skulle jag behöva någon som kan hjälpa mig att välja ut.. andra ögon lixom =P

nä men det hade varit roligt som sagt.. bara man har råd med utskrifterna XD

//Sandra

Anonym sa...

Annars har jag ju min externa som går att ta med sig överallt. billigaste alternativet ^^