3/20/2009

Idag Fredag




Nu är sotaren här och damsuger så det står härliga till. Man kan inte ens höra sig själv tänka. Idag tänkte jag försöka hänga upp kabeln som är dragen från övervåningen ner till tvn. Har legat på golvet nu i flera veckor, så man riskerar att stuka näsan. Tänkte spackla och måla igen några hål i väggen i datarummet så det ser lite bättre ut ochså.

Har målat ett skrivbord, men vill ha monogram på luckorna. Lite svårt att få till några bra. Nästa lön så måste jag beställa penslar och färg. Allt är slut, så det är inte lätt att göra nåt då. Jag är såå sugen på att tapetsera om i datarummet. Blir lite less på de ljust nougatfärgade väggarna. För ett tag sen ville man bara ha beiga väggar, men fy nu har man lessnat. Synd att tapeter är så dyra. Hittade en jättefin, men jag får se framöver. Tror den kostade ca 600:- rullen, men hellre det än att ha en tapet man inte tycker om. Ska köpa skrivbordsskiva på ikea sen, men vet inte om man ska ha en vit eller svartbrun. Ochså måste vi köpa ett soffbord. Tycker lackborden på ikea är helt okej.
Ikväll ska jag spöa Martin på Tekken, för han skryter att han är så duktig på det=) Får väl se vem som kastar Ps2 dosan i bordet. Har för mig att det hände sist..fniss...och det var inte jag=)

Inga kommentarer: