3/25/2009

Onsdag


Är så trött idag. Har gått igenom alla skåp i köket och torkat ur o ställt iordning. Spiskåpan var inte allt för mysig heller. Jag plockar en massa idag och tar golvena imorgon efter jag har varit på Mödravården. Syrran jagade på mig lite sist hon var och hälsade på och tyckte jag skulle passa på att röja lite nu innan lillen kommer.

Blir spännande o se imorgon på MVC om hon tror det kan vara nära förlossningen nu=) Kunde nog inte ha fått en bättre barnmorska och det roliga är att hela Martins släkt haft samma barnmorska till sina med. Hon är väldigt kunnig och äldst i huset så det känns väldigt bra.

På Fredag ska lillebror komma så det ska bli kul. Man träffar ju han så sällan och för att inte tala om Johannes. Men jag får väl skylla mig själv. Är väldigt dålig själv på att hälsa på. Och Mamma kommer väl upp i slutet på April skulle jag tro.
Nä nu ska jag sova en sväng. Ska me Martin imorgon bitti för att sen ta bilen till MVC. Hatar att kliva upp tidigt och Martin börjar klockan 06!!!

Inga kommentarer: