3/12/2009

Jahapp.

Idag har jag varit på MVC, och lillplutten har fixerat sig!!=) Vikten på h*n får jag snart panik över!!



- Den växer bra denhär, säger barnmorskan, och sätter en prick överst på kurvan.

HJÄLP!! Hur ska jag få ut h*n. Nu kan den vilja komma ut när som helst, men barnmorskan ville den skulle hålla sig inne ett litet tag till iallafall. Jag vet inte hur jag ska klara av det, men på nåt sätt måste det ju funka. H*n kan ju inte vara kvar, vad jag förstått=)
Martin blir bara svettigare och svettigare, och får jag en starkare sammandragning så blir han så nervös så han vet inte vad han ska göra stackarn=)

4 kommentarer:

MiansArt sa...

Vad spännande!!!Det kan ju hända när som hellst!!!
OHHh stackars Martin... kan se han framför mig skakis o svettig...
Men nu är det ju snart gjort..
Kram på Er!!!

Anonym sa...

det blir en hon!! =D

Elaine sa...

Va söt ni är =) Kram

Elisabet sa...

Haha! Ja nog kommer han vara svettig allt=) Mmm det närmar sig snabbt. Ja vi får se Sandra om det blir en hon. Jag tror nästan på en kille.