3/30/2009

Helgen som varit


I helgen var jag som sagt var chaffis till brorsan och Martin. Jag och Felicia åkte till syrran och kollade på Robinsson, men sen for jag till skomakeriet och kollade när Martin kastade pil. Jag blev så trött på att vänta att de skulle bli klara. Snacka om att det är lite av ett evighetsspel, kan fortsätta hur länge som helst. Klockan var nog halv 1 när vi for mot stan för att hämta upp David innan vi for hem.Kom i säng vid halv 4 på morgonen så man var ganska trött på söndagen.
Skjutsade lillebror till Mattias på söndagen. Vi tog en kopp kaffe där. Dom skulle ta en skotertur till innan han skulle fara. Det är så tråkigt när han ska fara tillbaka till Borlänge!! Jag vill ha alla i närheten. Senare på söndagen så kom brorsan Johannes, men det var synd att David hunnit fara då. Johannes har kanske ett jobb på G i Norge så jag hoppas verkligen att han får det. Det behövs verkligen jobb. Han hade två skoningar så han gjorde ett stopp hos mig innan han for på nästa. Han jobbar lite som hovslagare.
Senare på kvällen så for vi på stan och handlade ingredienser till en smörgåstårta...mmmm. Blev så sugna på det=) Fast den är ju alltid godast dagen efter. Igår hade jag riktigt, riktigt ont av förvärkar, men dom släppte lite senare och varierade i tid, så det är kanske inte på G än. Var 10 min emellan ibland och helt plötsligt mer eller mindre.

Inga kommentarer: