3/13/2009

Idag

Idag har jag satt dit sista golvlisten i sovrummet och målat den. Så irriterande bara när man inte har rätt grejer när man håller på. Allt tar dubbelt så lång tid. Imorgon ska Martin o Mattias åka o hämta bilen i Hudiksvall, men Martin blev inte så glad nu när det började snöa. Såklart!!!!!! Kunde väl aldrig börja snöa mer lämpligt. Finns inga vinterdäck på biltrailern vi hyrt, så det kan bli spännande. Hoppas dom tar det lugnt. Fick mina tapetprover från måleributiken idag, som jag ska rama in till tavlor!! Men Martin tyckte Nina Campbells tapet Aquarium var hiskeligt ful=)
Jag tyckte den var häftig. Funderar på om jag ska rama in till Davids lägenhet istället. Annars hade jag tänkt måla om i datarummet med en svart vägg och tapeten som en stor tavla på den och sen ett långt skrivbord i blanksvart som man kunde ha båda datorerna på, men icke..........mutter mutter!!!

Vad jag skulle behöva är ett bra pc program där jag kan göra om rummena och visa i 3D hur det skulle bli, för annars blir det bara nej jämt.

Inga kommentarer: