3/03/2009

Bygglov.

Åhh jag blir alldeles sjuk av Bygglov som gick ikväll! Dom gör alltid så fint och ikväll var det ett gammalt hus, en massa pärlspont och såå mycket fina detaljer. Så skulle jag vilja ha det. Gammalt hus med fina snickerier och blandat med moderna och gamla grejer. Gärna vitt och ljust med en massa olika ljuskällor och en öppen spis såklart:) Ja man skulle fått tag i en gammal sommarstuga som man kunde pyssla i. Jag skulle vilja måla hela vårt furukök vitt, men man är ju inte bara en vilja:) Jag får väl tjata lite till o hoppas att han viker sig tillslut. Skulle bli jättefint i vit pärlspont med någon snygg tapet. Det bästa med vitt är att man kan ändra huset i vilka färger man vill i detaljerna. Jag skulle vilja ha mycket tyg i gardinerna och en stor vit ryamatta framför tvn. Jaja efter ett tag så faller väl luckorna av så jag får göra om tillslut:)

Inga kommentarer: