3/27/2009

Fredag

Idag har det varit fullt upp. Jag har gjort några tavlor av tapet. Ska lägga ut bilder sen på hur dom blev. Först idag så kom Lollo & Tyra på kaffe, sen kom Mattias & Cissi & sist men inte minst David & Felicia. Felicia har gått och lagt sig. Hon blev lite grinig och övertrött, men ändå ville hon inte lägga sig.

Gjorde korv och bröd till middag idag. Ganska skönt att göra en enkel middag, så man får tiden till annat. När jag var och handlade mat på stan så hade jag mitt kort i Martins plånbok. Hade glömt det, så det var lite pinsamt. Fick ringa Martin så han förde över pengar till mitt andra kort. Tur det finns internetbank. Annars hade man så vackert fått åkt hem o hämtat det.

Imorgon ska David iväg och åka skoter, & Martin ska på darttävling, så då får väl Felicia och jag roa oss med nåt annat. Kanske fara på stan en sväng, vi får se.
Godnatt.

Inga kommentarer: