3/02/2009

Dagens lilla inlägg.

Idag har jag gjort en massa nytta:) Jag har diskat, dammsugit hela huset, rengjort pelletskaminen, tvättat flera maskiner och gjort en stek till middag åt Martin. Blev gammaldags stek, potatis och gräddsås till han och korv med bröd till mig "Vegetarisk såklart" Ibland får man lite extraenergi. Skönt att ha lite energi så man får nåt gjort. Jag hatar när man ska gå och lägga sig och inte har uträttat nåt på en hel dag. Känns som ett sånt slöseri på tid. Kollade ikväll på Familjen Annorlunda på tv. Snacka om att dom gör det bra. Inte lätt att få allt att gå ihop med så många barn + jobb och annat....ja dom är duktiga. Igår kastade Martin och jag pil, och Haha! jag VANN!!!:) första gången sen..............liten minneslucka.
På Onsdag ska jag hämta Felicia. Har lovat att hon ska få sova över, så det passar bra då. Ska se om det finns nån bra film eller nåt att kolla på ochså får man väl köpa hem lite gotta. Sen på Torsdag är det föräldrautbildningen igen, ochså fyller Martins lillasyster 17 år, så då ska vi dit o gratta.

Godnatt

Inga kommentarer: