2/09/2010

Mössan

Om jag sliter så får jag säkert av den.

Kolla in gaddarna!!!=)
Lite smått irriterad=)
Vill Inte!!!

Ja Igår så började jag att virka. Har inte testat förut..nja i skolan blev det inte mer än ett snöre jag virkade, men nu fick jag till en mössa! Tänka sig! Inte jättesnygg men det va ju första gången. Först tänkte jag göra den till Emilia men den blev lite liten allt eftersom tiden gick, så då kanske William kunde ha den............men den blev för liten till han me så nu finns det en mössa här om nån vill ha till en 6 månaders baby. Han tyckte inte det var kul när jag försökte pressa på den på hans huvud=)
Imorgon blir det Babyrytmiken och sen ska jag leverera spegeln som är färdig....och sen vet jag inte. Måste kanske på Lek & Hobby för att kolla om dom har garn eller nåt annat roligt pyssel.
Godnatt på er.

2 kommentarer:

Tessan sa...

Är ingen rytmik i morgon, hon är på kurs. :-(
Sov mössa, duktig du är :-)

Angelikae sa...

Tänkte att jah skulle passa på å skriva en rad när jah ändå är inne å läser :) Sikken söt mössa du ha gjort. Hoppas allt är bra med er.
Kram Angelika.