2/22/2010

Martins dag

Usch vilken dag det blev och då menar jag inte Martins födelsedag "jättekul med besök=)" Nä dagen började med en liten kille som nästan inte fick luft, så jag startade bilen som motvilligt till slut startade=/ For ner på Barnavdelningen där jag fick en tid klockan 15:15, så under tiden for vi till Martins mormor på Skärvsta. Var då ca 3 timmar innan vi skulle dit igen. William blev bara värre & värre. Ibland kunde han nästan inte få luft alls. Han skrämde slag på mig flera gånger idag. Till slut så for vi till Barnavdelningen igen. Fick träffa en läkare som var specialicerad på just andning & astma. Han undersökte och gav snabbt besked på vad det var. Falsk Krupp. Fick komma in i ett rum där han fick andas in adrenalin. Stackaren var så rädd när vi var tvungna att tvinga masken mot munnen så han skulle få i sig det. Fy va man kände sig hemsk! Efter brottningen så var lillgubben så slut så han somnade direkt i min famn. Blev lite lättare för han att andas men nu sitter man här ikväll på nålar och hoppas på att man ska slippa åka till akuten vilket läkaren sa vi skulle göra om det blev likadant igen "Så därför Camilla har jag inte hört av mig" Har gjort Marängsviss och en prinsesstårta snabbt när man kom hem från sjukhuset och efter ett tag så kom det en massa besök så det har verkligen varit en fullspäckad dag. Ska försöka sova lite nu så godnatt på er. Grattis min älskling=)

Inga kommentarer: