2/09/2010

Lilla Pappa



Idag är det 3 år sedan Pappa dog. Tiden går alldeles för fort. Har hänt så mycket på bara 3 år. Pappa har fått 3 barnbarn till ,lilla Edwin, Hampus & William. Emilia var född men tyvärr så hann inte Pappa med att träffa henne. Pappa var den som alltid ställde upp, mer än han hade behövt. Han var en stor trygghet för oss. Idag har tankarna gått till lilla Pappa.
Kommer för alltid att sakna dig.



Stå ej och gråt vid min grav.
Jag sover ej, jag gav mig av.

Jag är tusen vindar över sjön.
Jag är silverglittret över snön.
Jag är solsken över mogen säd.
Jag är stilla regn i höstens träd.

När du vaknar i morgonens vila,
är jag tysta fåglar som ila
i cirklande flykt över vatten.
Jag är milda stjärnor om natten.

Stå ej och sörj vid min grav.
Jag är ej död. Jag gav mig av.

http://www.youtube.com/watch?v=-BXhBRtNrzE

Inga kommentarer: