2/10/2010

Dagens strapatser

Skyndade ner på stan för att se att det inte var nån babyrytmik idag=( "kollade dit meddelande för sent Tessan" Varför skickar dom aldrig SMS åt mig när det är inställt? Så idag har vi varit hos William gammelfarmor, levererat spegeln och varit på stan och köpt pysselgrejer. Hittade fint rosa tyg på stan, textilpenna, garn, kantband och deucoupagelack för textil så nu kan jag pyssla ett tag till=) Yeaj!! Fick grundfärg av Maria också. Tack så hemskt mycket! Så skönt att man kan måla igen här hemma. Lollo satt också å pysslade ikväll. Tur att ingen hör oss prata med varandra om garn m.m...hihi man låter som två gamla kärringar=) Nu är klockan snart 24 och jag sitter här med en stek i ugnen som jag satte in alldeles för sent. Så typiskt mig att komma på allt jag skulle gjort sent på kvällen. Var hos Slime idag å shit va jag blev förvånad!! Hon har gått ner jättemycket i vikt. Verkligen bra jobbat!!=) Nu ska jag virka lite och äta lite jordgubbar med grädde så godnatt på er ni som får sova.

4 kommentarer:

Tessan sa...

Nej va trist. Tänkte helt fel när jag la kommentaren, tänkte att onsdag är idag.
Du borde hört av dej, bor 2 min från rytmiken. Hade ni fått lite fika :-)

Elisabet sa...

Jag ringer dig nästa gång=) Ska på föräldragruppen nu på Måndag så då kanske vi kan ta en fika efter?

Tessan sa...

Funkar bra för oss :-)

Sandra sa...

Sv, Njaaaa, kan jag inte hålla med om, jag tycker du inklusive alla ANDRA blir bra på bild, jag blir sällan bra, tog ett bra tag att få till denna bilden och en jäkla massa snurrande XD

Fast det är väl normalt? man tycker aldrig att man själv blir bra på bild =P