2/16/2010

Imorgon babyrytmik


Nu äntligen skriver jag lite på bloggen=) Har varit i full gång med att sy de små stunder jag fått. Har lagt ut bilderna på det på andra bloggen. Imorgon blir det babyrytmiken och sen tänkte jag lämna ett CV, lite senare BVC och sen till syrran med det sydda.
William är i full gång med att ställa sig upp nu och ibland står han utan att hålla i sig så mamma håller på att få en attack=I och fler tänder har också dykt upp. Nu har han 5 små gaddar. Två uppe och tre nere. Än så länge har han inte fått feber denna gång. Första tänderna slutade med 40 graders feber och lite gråt. Tyckte så synd om honom satt uppe och baddade han med våta servetter den gången.
Imorse vaknade jag av att en naken liten Wille stod över mig i sängen och hade en blöt blöja bredvid sig. Han tyckte nog att fixar inte mamma så tar jag väl bort den själv=) Går inte att ha han utan pyjamas för så fort han är utan så sliter han i blöjan, tittar på en och skyndar sig att få av den=) Liten retsticka=) Har kommit på ibland att sen man fick barn så handlar det mesta på bloggen om han men man är ju så stolt att man lyckats göra en sån liten guldklimp=)
Nu ska jag sluta tråka ut er och gå å ta en dusch, hej på ett tag.

1 kommentar:

MiansArt sa...

mmmm.... lillsnuttisen min :)