2/06/2010

Äntligen sol och värme!!!!!!....yej!!

Lillgubben åker pulka...nja han var väl inte så road av det=)
Sötisen vår=)
Cicci å Rocko
William nerbäddad i vagnen
Nu ska William lära sig att sova i sin spjälsäng. Fick sänka den max nu eftersom han ställer sig upp nu. Han drar mig i håret, försöker att klösa ut ögonen och sparkar på mig när han ligger i sängen så ikväll fick jag nog. Hade bestämt mig för att nu SKA han sova i spjälsängen så nu 1,5 timmar senare så sover han äntligen efter en massa jox med att pilla på väggen, suga på täcket, gråta och allt annat man kan göra när man absolut inte tänker sova själv. På morgonen ska han få komma upp till oss i sängen men nu på kvällen/natten hade det varit jättebra om han kunde sova i spjälsängen. Han blir så hemskt elak när han är övertrött och gör allt för att göra en illa och när man säger åt han så skrattar han bara. Man kan verkligen inte hålla sig så man får burra ner huvet i kudden och skratta för att han inte ska se att man är glad=) Haha=) ja han har sina grejer för sig. Ikväll drog han en stor tofs från huvudet på grannpojken "bara för att han var på sur/trött humör" Man blir ständigt förvånad av va deras personlighet verkligen märks. Ser mig själv lite för jag var en riktig retsticka när jag var liten. Nu låter det som jag har ett litet monster till son men så är det ju inte. Han är världens goaste pojk när han inte är trött. Kan det finnas trots redan vid 9 månaders ålder??=) Idag har vi varit ute och grejat mest hela dan. Skottat lite efter all snö. Var ju jättehärligt väder 1,1 grader varmt!!! Mattias och Cicci kom så vi tog en promenad med hunden Rocko och William i vagnen. Jätteskönt, äntligen har man varit ute och gått!=) Imorgon blir det middag hos Maria och Hasse. Tror William har saknat sin Farmor=)

Inga kommentarer: