2/20/2010

Lördag

Mammas älskling=)
Gott med yogurt...
Kladda är det bästa man vet=)
Idag har det blivit ännu en gnällig dag. Fick tyvärr ta det själv för Martin var på dart igen. Man får underhålla han lite när han är gnällig tex med en tallrik yogurt som var jättekul att kladda med=) Han fick nästan i sig allt till slut.
Skjutsade Martin på darten och sen tog jag & William en tur till ett loppis och sen till Elaine. Var så längesen vi var där. Jörgen & Sara var också där när vi kom så det blev lite kaffe och en massa surr. Deras kök blev jättebra. Tänk vilken förändring det blivit. Imorgon ska jag kanske dit igen på Tupperware. Har en hackmaskin som jag skulle vilja ha en större storlek på. Bästa grejen någonsin. Man skruvar på locket och det blir hackat på nolltid. Efter vi for från Elaine så var vi och handlade lite grejer till Tacon som blev till middag. Min absoluta favoritmiddag!! Är såååå gott! Annars har jag mest suttit på golvet med William, gett han en alvedon, städat och kollat på melodifestivalen.
Har inte uppdaterat vikten Måndagen som var eftersom jag verkar stå still i vikten just nu så det är väl dax man börjar ta fler promenader.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hi there,

Thanks for your comment on my Blog www.sweetbluephotography.com.au/blog I thought I'd send you a quick comment in reply to your question. I use a canon 5D :)

Regards, Natalie (Sweet Blue Photography)

Tessan sa...

Oh det låter bra ;)
Ska du på babygymnastiken på tisdag? Jag har anmält mig och Emilia :)

Elisabet sa...

Thanks=) I think about bying one.