2/19/2010

Fredag

Idag har jag försökt måla så mycket som möjligt men William har blivit så enormt mammig så man kan inte göra nånting utan att han kryper efter. Jag dammsög och han kröp efter i hela huset, skurade och han kröp efter hela vägen, och ska jag fylla på pellets så står han vid grinden och skriker. Han verkar tro att man ska försvinna.
Idag har varit lillgubbens otursdag. I morse så vaknade han sur, sen ramlade han hur mycket som helst eftersom han ska ställa sig överallt och vingla. En gång idag så höll han plötsligt i sig i gåstolen som såklart for iväg så han slog lillhuvet i den och det började blöda jättemycket ur munnen. Oj oj tänkte jag, nu har han väl slagit nån tand, men tänderna där nere hade slagit upp ett litet jack under överläppen. Hopplöst nu för man hinner inte med han. och sen tror jag att hans humör har med tänderna att göra. Nu har han 6 tänder och de verkar komma i en ryslig fart. Han hade lite svårt att dricka idag eftersom han var så öm i munnen. Det är inte lätt att va liten när man vill kunna så mycket=)
Har iallafall hunnit måla en stol igår och en idag "bilder på andra bloggen" Längst upp på höger sida här kan man bli länkad direkt över. Blev jättenöjd med resultatet. Alltid kul att pyssla när man blir nöjd=) Annars har det inte hänt så mycket idag förutom en massa tröstande av lillWille som ramlar jämt.

Inga kommentarer: