4/14/2009

Tisdag efter påsk

Imorgon är det sista dagen, det beräknade förlossningsdatumet. Shit asså!!
Har verkligen bara haft tankarna på det hela tiden nu sista veckan.
Måste säga att jag har varit riktigt snäll mot Martin trots alla hormoner, men nu sista veckan har jag inte varit så trevlig. Det allra värsta jag vet är att vänta!!Blir så frustrerad av att det aldrig händer nåt, så jag har småskällt lite då och då på han:0(

Verkar bli en punktlig liten krabat, förhoppningsvis! Vännerna på facebook börjar undra om den har fastnat=) Jaja den kommer väl när den är redo.

4 kommentarer:

Virre sa...

Dom brukar göra det =) Nova hade ingen brådska, men när hon väl ville ut så då gick det fort =)
Lycka till gumman!!

cissi sa...

Nu kommer den lilla nog när som helst å de kommer gå kanon ska du se :) kram på dig

Anonym sa...

Hallå! ja, det är riktigt jobbigt att vänta!Men värt det när det väl är dags!!Hoppas att det går bra, önskar er all lycka till!!! /Angelica

Elisabet sa...

Ja jag hoppas det kommer gå bra. Tack för alla lycka till=)