4/09/2009

Sista besöket.

Nu har jag varit på mvc. Det sista besöket. Idag beräknade hon vikten till 3600-3700 Gram, så så stor som det lät förut verkar det inte vara nu. Nu hade den fixerat sig rejält, och var helt orubblig i bäckenet.
Fick en tid till förlossningen. Om förlossningen inte själv skulle sätta igång, så skulle jag åka in för koll där, och om allt skulle se bra ut då så skulle jag få gå en vecka till. Får bara gå över 2 veckor som max. Sen sätter dom igång en. Barnmorskan sa att en värk ska vara minst 30 sekunder för att man ska behöva klocka dom, men mina är från 30sek-2min långa. Martins mormor Hilda sa att det blir en liten påskflicka, så vi får se=)
Mamma har ringt varje dag nu o kollat om det hänt nåt.
H*n har jätteofta hicka nu, så hela magen hickar till.
Vikten ligger nu på 70,3kg me kläderna på.

Inga kommentarer: