4/08/2009

Onsdag

Ja idag har jag varit på stan hela dan. Kunde inte somna om imorse så jag for ner till Elaine. Hon skulle på babyrytmiken så jag följde med som ett bihang. Var väldigt många små i åldrarna från 3 veckor till 2 år och deras föräldrar. Kanske man ska börja med det när man får den lilla. Dom verkade ha roligt dom små. Sedan for en hel hög mammor och deras barn på Hullsta där vi fikade lite. Elaine skall till Åkersjön så hon passade på att storhandla när jag ändå var med, så jag passade Moa. Fick några fina sammandragningar idag! Hoppas det sätter igång snart. Sedan for vi och fikade igen hemma hos Elaine.

Dagens middag blir bara lite varma mackor. Jag brukar bara ha ketchup i bottnen, räkstuvning, tomat & ost på mina & Martin brukar ha skinka, räkstuvning & ost. Och pizzakrydda förstås! Det är jättegott och så skönt att slippa stå i köket en längre stund.

Jag är egentligen fruktansvärt morgontrött, så känner att man är ganska mör nu efter allt spring idag=)
Imorgon ska jag på Mvc för sista gången! Allt har gått så fort.

Inga kommentarer: