4/03/2009

Fredagens rapport.

Idag började dagen med ett segt uppvaknande för att åka med Martin till stan vid 06:30. Åkte in till svärmor för att hjälpa henne skura lite och vika servetter inför dopet. Sedan for jag till Lollo en sväng & snacka lite & efter det med Martin på lunch. Blev hamburgare och mosbricka. Sen skjutsade jag Martin på jobbet & for till badhuset där Elaine o jag var på babyplask med
Moa. Men hon var inte så road av vattnet=) Försökte kravla upp på land hela tiden. Var betydligt mer roande senare när vi skulle fika=)

Martin slutade klockan 4 så då for vi upp på Remsle för att handla middag. Idag blev det fiskbullar i dillsås & potatis. For hem och lagade mat och har för en stund sedan kommit hem från Fredde & Eva där vi har installerat bilbarnstolen. Martin sa på väg hem att NU är jag nervös! Blev mer verkligt för han när dom satte dit stolen och han hade den bredvid sig på väg hem.

Har nu nyss kommit ur badet. Har färgat håret ikväll till mörkbrunt. Hoppas det blev bra, har inte kollat än=) Imorgon är dopet av Martins kusinbarn Gustav, så nu ska jag nog gå o lägga mig. Godnatt på er.

1 kommentar:

vickan sa...

Hoppas att ni får skoj på dopet! :)
själv ska jag till S-vall på handbollscup med Anton!
Förrsten så fick Angelica en flicka ikväll! en liten Saga blev det! :) dryga 3 kg, 51 cm lång!
många kramar från Vickan