4/10/2009

Påskfredagen.


Idag har det varit ett underbart väder hela dan. Vi hade ca 15 grader i skuggan och hett som bara den i solen! Är så skönt nu när det börjar tina av på altanen på baksidan. Kanske så mycket så man kan grilla där imorgon..mmm gött. Längtat efter grillat länge nu.

Förutom en jättevacker vårdag så har jag haft jättejobbiga förvärkar hela dan & ganska kraftiga. Men dom har inte kommit så tätt som 3 minuter, så då struntar jag i att ringa förlossningen. Får se om det blir värre inatt. Dom håller i sig runt 2 minuter var 10 minut, och så har det varit hela dan.

Katten har nog aldrig varit så busig som idag=) Är nog för att det är vår skulle jag tro. Ibland får han nåt ryck och räjsar runt här.
Martin har kollat Star Wars idag igen. Är nån genomgång hela helgen med Star Wars filmer, och då är han ju som klistrad=) Senaste filmerna är ju faktiskt ganska bra måste jag säga.
Nä nu ska jag gå å snusa på kudden, Godnatt!

Inga kommentarer: