4/18/2009

Övertid

Att vänta är inte min starka sida, så börjar få lite smått abstinens nu. Det händer ju ingenting!
Ibland är förvärkarna jätteonda, men kommer alltid med för stort mellanrum. Idag har jag gått 3 dagar över tiden. Det enda som händer är att jag har blivit svullen sista veckan. Börjar kanske samla lite vatten. Det är ju inte så mycket, men det känns av ändå. Känns ungefär som julafton när man var liten och väntade på att få öppna paket nån gång. Det var så spännande! Man satt där under granen och skakade frenetiskt på paketena. Måste erkänna att jag kikade ibland och försökte dölja den lilla revan jag hade gjort. MEN nu är det ju lite svårt att kika in i sin egen mage=) Annars hade jag nog fuskat för länge sen=)
Kom ut nu då!!

3 kommentarer:

MiansArt sa...

Får bara hålls med!!! Vaknar varje morgon, och det första jag tänker är " inte inatt heller"....
Så nu...!!!! Får du ta o jobba på lite...Martin får hjälpa till..;)

Elisabet sa...

Tro mig, vi har testat en färdknäpp ochså, men icke då=)

Nissen sa...

Springa i trappor ska vara bra:)