4/01/2009

FyFy!


Vaknade klockan 4 inatt av att jag var jätteillamående, så det var bara att kliva upp o kräkas. Efteråt så känns det jättebra igen..hm konstigt. Har hört att illamåendet kan starta igen när man är i slutet av graviditeten, så det kanske är det som händer. Bäbisen verkar må bra iallafall, för h*n kickade på bra inatt=) Nu väntar jag att syrran och ungarna ska komma. Ringde och väckte mig imorse. Hon ska hjälpa mig att röja lite i förrådet idag, så det är väl lika bra att göra det, fast viljan inte riktigt hänger med.

Blev lite chockad igår när jag kollade på nyheterna och såg att Jarl Alfredius hade dött. Tycker det känns så olustigt när man är van att ha sett han i tv ända sen man var pytteliten. Det är ett elände att forskarna inte kan få bukt med cansern, trots alla miljarder dom får till forskning. Nu är en vän till mig jättesjuk ochså. Med en stor svulst på lungan, så jag hoppas hon inte har det för tungt stackaren.

1 kommentar:

MiansArt sa...

Gud vad glad jag blir, självklart vi behöver hjälp....hela fredagen blir väl hektisk...

Håller med dig om Jarl Alfredius,