4/01/2009

Onsdag


Nu idag så har syrran varit & hjälpt mig städa i förrådet här hemma. Är väldigt väldigt tacksam=)!! Så snällt att hon kunde hjälpa mig. Allt känns bara besvärligt nu. Man känner sig bara som en fet ko=) Har inget tålamod märkte jag med mina systerbarn heller. Springer bara runt och säger nej nej, så man kanske inte är så kul att vara med just nu=) Felicia ville sova över ochså men jag törs tyvärr inte nu när det kan komma en liten när som helst. Blir så bökigt om vattnet skulle gå på natten och man måste hjälpa Felicia hem innan man kan fara till förlossningen. Ska hjälpa syrran som gentjänst nu om hon hittar hus snart=)
Imorgon ska kommunen komma och byta vattenmätare, så nu måste jag gå o lägga mig.
Godnatt på er... & tack igen syrran för all hjälp!! Puss på dig!=)

Inga kommentarer: