2/20/2009

Utmaning från Elaine

3 ställen på internet man ofta besöker:

Blocket
Bloggarna
Spray

Sjunger du hemma eller i duschen?

Överallt, helst bilen. När ingen hör mig.

Kan du spela något instrument?

Nej, några ackord på gitarr bara.

Hur mycket tid lägger du på bloggandet per dag ungefär?

Ca 20 min

Vilken kändis har du läst mest hos som bloggar?

Ingen, de är inte mer intressanta än mina vänner.

Någon kändis-person du anser vara trevlig och sympatisk, en favorit:

Elvis i så fall eftersom han gav andra så mycket. Ingen snålis.

Alla samlar på något, vad samlar du på?

Lite knäppt kanske, men varuprover på krämer, parfym eller så.

Du måste välja. Är du en mes eller tuffing?

Beror på, lite av en tuffing som klarat sig igenom ganska mycket redan. Annars allmänt en riktig mes, särskilt om man är förkyld eller så:)

Humor är roligt. Nämn någon du gärna ser eller lyssnar på:

Robert Gustavsson, Adam Sandler ja en massa andra ochså.

Nämn ett intresse du har som kanske är lite udda.

Tror inte jag har något speciellt udda intresse.


Utmanar mina vänner.

Inga kommentarer: