2/26/2009

Shoppat.

Idag har jag varit på stan och sprungit efter alla de sista sakerna innan babyn kommer. Blev en del att handla, men är fortfarande inte riktigt klar. Louise kunde inte följa med då hon har blivit förkyld igen, men Elaine följde med en sväng på lunchen. Sen gick vi till Elaines jobb och fikade med Eva, hennes barn och deras pappa. Var skönt att komma hem, har haft kramper i magen hela natten som var och hela dagen idag. Tror det är magkatarr, eller så är det en ny magsjuka...kul.
Jag är såå less på att jämt vara sjuk. Skulle behöva göra en ny kollumn med "Mina Sjukdomar" här. Imorgon ska jag bädda färdigt spjälsängen och packa BB väskan.
Godnatt.

2 kommentarer:

MiansArt sa...

Du kan väl lämna en lista på vad du skaknar till oss,så fixar vi det,
kram gumman!

Elisabet sa...

Är inte så mycket kvar, ett spjälskydd som jag tänkte handla i Gävle nu när vi åker ner, så ni behöver inte handla åt oss. Ni har ju schoppat så mycket redan:) Ni är alldeles för snälla:)