2/07/2009

Ny utmaning.

Hårfärger jag haft.

Brunt
Rödbrun
Rött
Lila
Svart
Slingat
Blont
Orangeslingat

4 Saker jag gillar hos mig själv.

Rättvis
Trogen
Ärlig
Känslig

4 Saker jag inte gillar hos mig själv.

Blyg
Otålig
Dåligt morgonhumör
Blir lätt stressad

4 Saker som skrämmer mig

Tanken på hur onda människor kan vara
Mörkerrädsla
Förlora någon nära

4 Favoritband

Nickelback
Per Gessle

5 Saker jag vill ha i en relation

Ärlighet
Trohet
Trygghet
Humor
Ödmjukhet

3 Sanningar om mig.

Kan inte simma på djupt vatten
Värsta jag vet är att vänta
Är rädd för åskan

4 Av mina favorithobbies.

Måla
Shoppa
Träna kickboxning
Tapetsera

3 Saker jag vill göra i framtiden

Starta eget
Resa
Ha en 3 eller 4 barn

Karriärer jag övervägt/överväger.

Målare
Tandsköterska
Jobba i klädbutik
Frisör
Plattsättare
Murare

3 Ställen jag vill resa till.

Indien
Miami
Paris Molin Roughe "vet inte hur det stavas"
Rom

Jag utmanar:
Dromvit
Sandra
Elaine
Piddo

Inga kommentarer: