2/07/2009

7 Februari

Inatt sov jag hos Louise. Eftersom Matte var på Globen och Martin var i Finland, så var vi mörkrädda:) Tyvärr så fick lilla Tyra magsjuka "stackaren" så hon låg och hulkade hela natten . Idag har jag varit hos syrran en sväng , på Apoteket och Ica, så nu tänkte jag bädda ner mig i soffan ett tag & sen kanske ta ett ryck och dammsuga innan Martin kommer hem. Han var bakis i morse när jag ringde....hmm & han som skulle "ta det lugnt" RIGHT!! Nu känns det ganska bra i revbenet. Bara man vilar lite då och då så känns det inte så farligt. Höll på att bryta av bilen när jag skulle in på vår parkering. Eftersom Martin tycker det är bättre att köra ner snön allt eftersom, så skottar han aldrig bort runt bilen. Så under bilen är det en stor grop. En vår när det var isigt försvann Martin under bilen, då han halkade till:) Och låg där med bara huvudet som stack fram. Kan vara jättefarligt på våren. Just snyggt nu till våren om man ska in på BB och råkar ramla under bilen och bryta nåt på samma gång som man ska föda:) Skulle inte förvåna mig med min tur:)

Inga kommentarer: