2/14/2009

Alla Hjärtans Dag



Varit och släppt av Martin i Långsele, så jag passade på att gå in på loppiset där, men vilken röra!! Gick inte att se möblerna dom hade för det var så plottrigt överallt. Tänkte kolla om jag kunde hitta en liten byrå man kunde ha målat upp till barnkläderna, men jag ska kolla loppiset i stan istället, sen har jag varit på stan och handlat. Ska göra Gordon Ramseys berömda Oxfile Wellington. Ska göra iordning allt nu och sätta in den i ugnen strax innan jag ska hämta Martin. Själv ska jag ha en kycklingfile med någon ost eller så inbakat, det brukar bli gott. Min favoritkock är "Vad blir det för mat" Per Moberg. Allt ser så gott ut..Mums! , men Gordon är väl ochså rätt okej. Martin är i Långsele idag på pilkastningen, så han är väl klar ikväll någon gång.
Nä nu tänkte jag fortsätta städa lite och diska....lika tråkigt om alltid.

1 kommentar:

MiansArt sa...

Lämnar en bukett rosor till Er på alla hjärtans dag.....
kram