1/16/2011

Väntar fortfarande på svar....

Hoppas man kan sova bättre inatt. Man är så upp i varv av allt farande mellan Forsmo-Granvåg-Sjukhuset och sen är man otroligt orolig för vad det kan vara och om det händer igen m.m Sen får jag så dåligt samvete att jag knappt har tid med William. Känns som man bara far och lämnar han hos sin Farmor hela tiden och inte tar nåt ansvar, men vad ska man göra.......han kan ju inte följa med upp på sjukhuset hela tiden heller. Tur att man har Maria ,Hasse & Hilda som ställer upp till mer än 100%=)

Sorry alla som skickat meddelanden och ringt. Jag har inte orkat svara på alla frågor men är verkligen glad att man har så många vänner och familj som bryr sig. Om ni vill prata med Martin själv så kan ni ringa på hans mobil. Just nu är han så less på att vara på sjukhuset så han blir nog bara glad att ni ringer=)

Nu måste jag lägga fram kläder m.m till imorgon. Då är det dagis för William och jag ska på MVC.
Godnatt på er.

Inga kommentarer: