1/09/2011

Ja va ska man göra?=) Man kan inte annat än skratta...

Jag ger snart upp. William är definitivt inte trött när jag ska lägga han klockan 20. Nu har jag legat och försökt få han att somna i en timme. Tillslut vänder jag mig om men efter ett tag så hör jag han fnissa. Då lägger han upp tutten på mig och låter den falla ner flera gånger "tydligen jättekul!" Alltså "nappen=)" Då säger jag åt han att sova men då tycker han att jag ska hälsa på Kanin "en nalle han har" Han ber kaninen gå ut ur rummet -Kolla ,gå ,gå ,Hedda säger han och vinkar till den. Tillslut efter många många tilsägningar så frågar jag han vad han vill göra. Vill du gå upp på övervåningen?-Nej Vill du leka? -Ja Är du trött? -Nej Då kliver han ur sängen.
Jag brukar inte låta han kliva upp när han gör det, men idag har han sån energi så det finns inte. Ändå har han bara fått sova 30 minuter idag. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, men just nu hörs det skratt från hans rum när han leker för fullt.

Inga kommentarer: