1/12/2011

Hahaha=)

Nygjord skylt till Helgum.

Nyss haft besök av Mattias & Cicci och jag höll på att garva ihjäl mig när Wille försökte få Mattias & Martin att pussas. Han brukar göra så med mig och Martin , ta tag i oss och försöka få oss att pussas under tiden han säger mmmmm=)
Jag trodde jag skulle dö när han gjorde det ikväll och jag såg Martins min där han satt vid Mattias=D
Vaknade imorse av en kille som sa -mamma, mamma, heeej=) med sin vackraste stämma, så det var väldigt skönt att slippa väcka han till dagis. Idag så hade jag planerat att måla en massa och baka, men allt blev uppskjutet för efter jag skjutsat William på dagis och precis ätit frukost så går strömmen. Hade helt glömt bort att dom skulle stänga elen mellan 09-13. Jag for ner till Hilda en sväng istället och sen när jag hämtade William så bakade jag och målade litegrann. Nu är dörrskylten klar och en hel del av hallen målad. Blev 60 bullar också så nu har vi fikabröd ett tag till. Jag tycker det är så hemskt när jag inte har nåt att bjuda på när det kommer nån och hälsar på.

Har haft ganska ont idag men varit försiktig att lyfta William för mycket. När jag hämtade han på dagis så var han så trött så jag trodde han skulle somna där han stod, men efter maten hemma så blev han pigg igen.
Nu ska jag frysa in bullarna och pyssla lite så hejdå.

Inga kommentarer: