1/28/2011

Dagens händelser...

Sås fulla fejjan=)

William är fortfarande sjuk. Han är betydligt bättre men han har en hemsk rethosta och speciellt när han ska lägga sig. Var nyss nere och gav han Mollipect eftersom han hostade nästan tills han kräktes. Tror att några kindtänder är på väg samtidigt för han känner sig inne i munnen, så då är det inte konstigt att han har febertoppar ibland. Jag känner mig inte allt för kry heller. Ont i halsen och kroppen men hoppas förkylningen ger med sig snart=( Martin blir sakta men säkert bättre och synen börjar bli bra nu=)

Var till stan idag och hämtade en sänggavel, 2 sängbord och en hylla i furu som jag hittade på Blocket. Ska måla dom Shabby chic. Var ornament på sänggaveln så jag tror dom kommer bli jättefina när de är klara. Imorgon ska jag skjutsa Martin till Håkan och sen ska jag fara och tillverka lite skyltar. Nu ska jag krypa i säng.
Godnatt

Inga kommentarer: