1/21/2010

Tack för grattulationerna=)

Idag har det varit full kareta hela dan. Tänkte åka ner på stan och måla klart spegeln jag håller på med men under tiden jag la William för en stund så kom syrran med sina barn på fika så jag hann inte. Fikade och snackade en massa så sen när klockan blev 15:30 for dom och William och jag samtidigt ner på stan för att hälsa på Hilda. Efter det till affärn för att handla lite mat och sen hem för att sedan få besök av Håkan och Oddny. Roligt när dagen bara flyter på, annars kan det vara så långsamt ibland=)
Av syrran fick jag ett presentkort på Studio Fresh och en glitterdeo av Felicia och Emilia.
Håkan och Oddny kom med en fin blomma och ett "Elisabet" ljus.
Tack alla för fina presenter åter igen =) Det var verkligen för mycket.
Jag är glad bara jag får lite besök=)

Inga kommentarer: