1/27/2010

Bläääääääääääääääääääääääää!!!!!!!!!!!!!!!!

Vilket skitväder det varit hela dan idag!!! Snacka om att vägverket borde skämmas!! Inte en plogbil i sikte förutom att de var väldigt noga att ploga alla gångvägar i stan. Allt handlar om pengar. Dom är väl rädda för få en stämningar för brutna ben. Väldigt synd att vi inte kan stämma dom för skicket på vägarna och när folk kör i diket för att latmaskarna inte kan ge sig ut och göra sitt jobb!!! Folk får väl skylla sig själv om dom ska ut och gå i snöoväder. Satt fast en massa bilar i stan idag som bla kört i diket. Trodde det inte var så farligt först i morse men när jag kom ner till stan så insåg jag att jag inte kunde ta mig hem igen pga all snö på vägen så jag fick vackert vänta nere på stan hela dan tills Martin slutade jobbet och åka hem med han. Lämnade min bil på stan så man får väl hämta hem den sen. HATAR VINTERN!!!! Längtar så efter sommaren! Jag ska verkligen inte bo i Sverige har jag kommit på. Nu ska jag pulsa ut i snön, ta in pellets och spotta och fräsa lite till över denna hemska vinter.

Sverige har blivit ett skitland och då menar jag inte bara snön.

2 kommentarer:

lollo sa...

men nu är man arg......

Elisabet sa...

Ja idag är en riktig skitdag!! Känner mig som en italienare;)