1/28/2010

En låååångsam dag.



Igår var jag inte på bästa humör som kanske märktes=)och idag är jag så trött för William har nästan inte sovit nåt inatt. Han är lite snorig så han kanske inte känner sig så pigg. Nu när Martin kommer hem så ska vi ner på stan för att hämta hem min bil. Måste ta mig ner på Kappahl också för att köpa en present till Emilia som fyllde 3 år härom dan. Alltid så svårt att komma på vad man ska göra för mat och idag lika svårt. Pga all tårta m.m när man fyllde år så har det inte hänt nåt mer med vikten så därför skrev jag inget nu i Måndags. När man får pengar över så ska jag ta ett träningskort på GK pulsen. När jag träffade Martin så vägde jag 46 kg, så irriterande nu när det verkar vara segt som bara den trots att man bara äter sallad varje dag. Vill verkligen gå ner till 55kg. Är väl bara att fortsätta tills man är nere på målvikten. Nu ska jag spackla ansiktet innan man ska på stan Hej hej=)

Inga kommentarer: