1/14/2010

Pengarna bara rinner iväg..

Fin bild Lollo tagit på William


Åhh jag är så trött när kvällen kommer!!! Har inte uppdaterat bloggen på en vecka snart. Har hållit på med denna envisa tvätthög som aldrig verkar vilja bli mindre. Imorgon ska jag skjutsa hem syrran från jobbet och sen hem för att städa. Maria och Hasse ska komma imorgon, käka middag, kolla film och sova över så det ska bli kul. Var på Konsum härom dan eftersom de hade halva priset på frukt och grönt. Gick först till kassan för att kolla så att det stämde och att jag kunde skaffa konsumkort på plats för att få rabatten ......blev lite förvånad i kassan när det gick på över 600 kronor!!!! Då visar det sig att det var inte alls speciellt mycket som det var halva priset på trots att det stod skyltar över hela fruktdisken att det var halva priset. SÅNT kan göra mig vansinnig!!!! William satt i vagnen och höll på att äta upp hela paketet med rågkusar, kö och lite stressad, så man har ingen lust att stå där och kräva att få lämna tillbaka all frukt. Bara att betala och se sur ut.

2 kommentarer:

lollo sa...

Tro ja de när man köper frukt för 600:- =0

Anonym sa...

man ska inte hålla på att köpa såna nyttigheter. bara bekymmer:) Tack för gratulationerna på min examen:) //T