1/09/2010

hm...värsta jag vet är att skriva SMS

Har kommit på att jag är lite dålig att svara på meddelande å så=) Till Tommy -jo jag fick ditt meddelande och vi ses när du kommer hem=) Till Cicci - Kände väl inte för att gå ut på krogen då eftersom vi börjat med GI så vill man inte förstöra det. Sist jag vägde mig så hade jag gått ner 1 kg!!!! Yeah! men hör av er om ni ska ut nå mer. Vem vet kanske man kan dra ut sitt arsel ur huset nån gång=) Lollo - hoppas bloggrejen blev bra, testat att ringa men inget svar.....snyft=) Kommer in i veckan när du slutat jobbet.
Ska bättra mig med att svara på meddelanden.

1 kommentar:

Cissi sa...

hehe, ingen fara heller, klart vi hör av oss nästa gång vi ska ut. Vi skulle käkat middag tillsammans snart igen.
Såg att de går bra me erat mål, härligt :) bara å hålla i nu. Vi ska uppdatera våra kort snart på träffaen så kan vi försöka träna tillsammans sen.
Kram kram