1/20/2010

Jahapp då var man 1 år närmare döden då=(

Igår fick jag en skrivplatta till datorn av Martin. Jag som dagen innan satt och tänkte att ett sånt skulle jag verkligen behöva...konstigt va=)
William fick en cool liten gåvagn/bil av Farmor och Hasse som han älskar!=)

Fick en jättefin ängel av Johannes och Sandra och William fick en jättefin liten sparbössa av dom.
Fick också jättefina ljuslyktor av Maria Hasse Hilda och Louise. Jag som älskar Shabby Chic=)
Sandra Johannes och William.

Imorgon blir det mer fika då Syrran med familj ska komma å fika, så nu ska jag gå ner å lägga William så man kan få testa sitt ritbord lite.
Tack alla för fina presenter.... å just det tack Sandra för den fina rullen med maskeringsteip=)

1 kommentar:

Sandra sa...

Maskeringstejpen var nog det bästa jag någonsin har gett bort ;D
förutom davids tandpetare... iof =P