1/04/2010

Måndagen hos oss.


Min sambo Martins mamma Marias sambo Hasses söner Martin och Gabriel och den ena Martins sambo Therese med sonen Adrian "Haha nu blev ni allt förvirrade" har varit uppe nu från Malmö och hälsat på, så de kom på fika hos oss ikväll. Ska åka tillbaka till Malmö ikväll så nu dröjer det väl ett tag innan man ser dem igen. Brukar bli långt emellan tyvärr.

William fick sin allra första tand i nederkäken i Torsdags!!! Hörde hur det raspade mot skeden när han fick banan.. å där var den. Ett litet korn=) Inte kinkig alls under tandsprickningen utan tvärt emot väldigt glad och sprallig, så det är ju jättebra=) Igår kväll ville han inte sova så jag tänkte att då vänder jag väl ryggen mot han så kanske han somnar. Hörde hur han bökade på bakom mig och sen fick han tag i mitt hår och drog allt va han kunde!!! Vände mig mot han lite irriterad och möts av ett stort leende på hans läppar=) Han tyckte det var superkul=)
Vem kan va irriterad då??? Han har också kommit på en lek att han drar av sig blöjan för att man ska ge han uppmärksamhet, sen skrattar han varje gång han gör det...oj oj oj vilken liten busunge han är redan!

Annars så har det väl inte hänt så hemskt mycket...jo brorsan fick tillbaka sin bil! Hittade den uppe på bilprovningen. Bor nån alkis där uppe så de ville väl tydligen inte gå från Konsum hem. Glad var brorsan och Sandra iallafall=)

Inga kommentarer: