4/26/2011

Vecka 41


Tiden går och fortfarande ingen bebis. Det enda jag har är jätteonda förvärkar på nätterna och ibland på dagarna. Kan inte sova och springer på toa hela tiden. Nu får den lilla komma ut!!!! Man är så otroligt less på magen i slutet av graviditeten. Stor och klumpig och svårt att hinna med i Williams takt=) Senaste gången jag var på MVC i Onsdags så trodde hon den snart skulle komma ut eftersom den låg ännu längre ner i bäckenet nu. Hon förstod att jag hade besvär av ilningarna i bäckenet m.m eftersom barnet var så långt ner nu. Ikväll har jag ätit en massa ananas eftersom de säger att den färdknäppen kan funka=) Får väl se om det sätter fart på värkarna. Nu blir det sova....eller ja försöka iallafall. Godnatt.

1 kommentar:

Tessan sa...

Tydligen ska stakt mat göra susen också. Jag åt en pekinsoppa och på natten startade förlossningen. Lite roligt :)