4/18/2011

Inför kalaset=)



Ikväll har jag gjort CakePops inför Willes 2 års kalas. Lite pilligt men skam den som ger sig. Såhär blev dom iallafall. På Onsdag ska jag göra muffins klara så dom bara är att dekorera sen och även tårtbottnarna. Har hämtat ut Willes present igår så den är också klar nu.

Idag har jag skjutsat Wille till dagis på morgonen och sen var jag upp på soptippen med 2 lass. Handlade lite ingredienser och hann även städa lite innan hämtningen på dagis så det var super. Såå skönt att bli av med skiten från gården!!=) Efter dagis for vi till Camilla & Vincent en sväng och sen hem för mat och den efterlängtade soffan som är så skön att ligga i=) Nu ska jag krypa i säng bara tvättmaskinen gått klart. Imorgon hoppas jag det inte blåser så mycket så man kan vara ute en sväng med Wille.

Inga kommentarer: