4/15/2011

Ja vad har hänt....

Jobbigt med Fredagsmys=)
Gott att fika ute efter dagis=)



Åhh så fånigt!
Har inte varit bra på att blogga på ett tag men i veckan har det inte hänt så mycket. Vi har varit ute och fikat mellis med Camilla, Vincent & lilla Alexander. Har även varit på öppningen av M&M.......och nja det jag saknar är bla. bättre leksaker, färg och inredning men det duger väl att shoppa schampoo och så där. Jag är trots allt besviken. Invigningen var fjantig med Elisabeth Lassen som klippte ett presentsnöre och fånigare var väl att jag var 3e person dit=(

Inget har hänt än med bebisen i magen.....men jag önskar att den ville ut snart! Har väldigt kraftiga förvärkar ibland men de lägger av efter ett tag.

Idag har Wille och jag varit på kyrkis och denna gången var han snäll hela tiden=) Sen for vi och hälsade på hans gammelfarmor och sen hem. Han somnade i bilen så han var helt slut. Sen blev det middag och bad. Det är inte lätt att raka ben m.m kan jag bara säga. Med denna magen i vägen så är man inte vacker när man försöker i olika ställningar komma åt med rakhyveln=) Men efter lite cirkuskonster i badet så är man lagomt klar tills varmvattnet tar slut. Bara det blir man ju helt slut av men jag vägrar åka till BB orakad så nu gäller det att underhålla de osynliga delarna=) Ikväll har vi haft Fredagsmys och nu slocknade pojkarna i soffan=) Jag har målat vår sänggavel vit med text så nu ska jag nog gå och lägga mig också tror jag.
Godnatt=)

Inga kommentarer: