4/07/2011

MVC


Idag var jag på Mvc för att kolla lillen i magen och alla prover var bra. Har bara gått upp 4 kg så det är mycket mindre än med William, som jag tror var det dubbla. Nu var bebisen även fixerad och huvudet var inte längre ruckbart så nu är det fritt fram när den väl vill komma ut. Jag tror att det blir en Apriltjej, så det återstår att se om mina känslor stämmer=) Nu får ni även en första bild på magen. Vet inte varför jag inte tagit magbilder denna gång men man har väl mer att göra med lillgubben här hemma.
Tror jag måste börja pott-träna William nu också för han är väldigt medveten om när det är nåt i blöjan. Härom dan kom han ut från sitt rum med en bekymrad blick och visade händerna. Full med bajs!! Och ikväll sa han kissa och strax därefter drog han fram lillsnorre och kissade ner alla kläder=) Han ser ju så rolig ut när han undrar vad som händer=)

Snart har lillgubben sitt 2 års kalas och jag hoppas verkligen inte jag missar det och måste in på BB just då. Skärtorsdagen den 21 April, så de som vill komma och gratta han är välkomna från klockan 15-21. Vår present är en traktor med släp och leklera. Såg han på Toys R Us och han blev jätteförtjust i traktorn. Perfekt i sommar som han kan dra runt på=)
Om någon vill handla till han så behöver han stövlar i strl 24 och kläder i strl 92. Han är även väldigt intresserad av dockhus men hittar inget som är lite killigare. Han tycker det är väldigt roligt att ställa in saker och dona på. Även bilgarage är nog på önskelistan.

Nu ska jag gå å lägga mig för imorgon tänkte jag ta några lektimmar med Wille på kyrkis. Han älskar ju att vara där...mycket bättre än dagis tydligen=)
Godnatt.

Inga kommentarer: