4/17/2011

Hm kul med helg...


Ja helgen blev inte vad jag tänkt mig. Jag tänkte vi skulle kunna gå ut och grilla i skogen på lunchen tex. men Martin är så bakis idag så han ligger bara. Trots att jag tyckte han skulle ta det lugnt.....hmm...jag är INTE glad! Jag & Wille har varit hos hans Farmor och sen har jag hämtat hem en släpvagn så jag kan slänga allt skräp som ligger på gården. Hatar när det är skräpigt ute. Ibland tycker jag det ser ut som tattare bor här. Imorgon ska jag fara med skräplasset efter jag lämnat Wille på dagis. Sen är det fort hem för att hinna baka lite innan kalaset på Torsdag. På Onsdag är det MVC och shopping på stan med syrran. Vi ska försöka hitta lite påskgrejer och ballonger m.m till Willes kalas.
Nu ska jag snart börja med maten. Tyvärr blir det nog ingen grillmiddag för det blåser så hemskt idag.

Inga kommentarer: