2/14/2011

Städdagar är de regniga eller de kalla dagarna....

En stor kram till alla vänner på alla hjärtans dag, och en extra stor kram till min bästaste vän=) Ska komma med brytpastorna men det är ju så kalllllt!!
Idag har det varit storstäd här hemma. William har varit så duktig och hjälpt mig att dammsuga, tvätta m.m Han gillar verkligen att hjälpa till=) Tråkigt bara att det är så kallt. Man kan ju inte ens gå utanför dörren. William skulle på dagis idag men när det är 30- ute så far jag aldrig iväg med han. Han fick spendera dagen med mig istället. Imorgon blir det besök så det blir nog en lugn dag hemma hela dan. Skulle tydligen vara svinkallt hela veckan också så jag vet inte hur jag ska hinna med allt för William kommer säkert få va hemma resten av veckan också. Nu ska jag maila bild på en skyltbeställning och sen blir det sängen...godnatt på er.

Inga kommentarer: