2/17/2011

Full rulle heeeela lååååånga dan...

Färdigmålat annorlunda litet skrivbord.
Textade "Belle lettre d` amour" Vackert kärleksbrev på skrivbordsytan.
Förebilden på skrivbordet.
Vitt med mörka beslag blev det.
Förebild på det lilla skåpet.
Idag har jag spenderat alla Williams dagistimmar med att måla de nyinköpta möblerna från en loppis. Blev super faktiskt=) Skönt när man blir nöjd med sina projekt.
Efter allt målande så hämtade jag en jättetrött William på dagis. Släppte av han vid Hasse som var barnvakt ett tag eftersom jag skulle följa med mamma på läkarbesök inför hennes höftledsoperation. Nu är hon uppskriven i väntan på operation så det är ju jättebra att det äntligen kommer hända. Hon har haft problem i många år nu.
Känner att det är dax att sova nu...godnatt på er.

4 kommentarer:

Cissi sa...

Va snyggt de blev :) syns imorn

Maria sa...

Är det lilla skåpet till salu? Hr mycket kostar det isåfall? Mvh Maria

Elisabet sa...

Hej Maria. Ja de flesta av möblerna jag fixar är till salu. Tänkte ta 950:- för det. Vill du ha text på ovansidan eller annat ställe så hör av dig. Ingår i såfall i priset.
Mvh Elisabet

Maria sa...

Oki då vet jag vad ska du ha för skrivbordet då?