2/24/2011

MVC och en massa planerande...





Har varit på MVC idag för kontroll. Mitt blodvärde var som jag trodde "uselt" så det är bara att bli duktigare på Niferexen. Tyckte magen hade sjunkit och det bekräftades. Bebisen hade fallit ner i bäckenet men huvudet var ruckbart, vilket är alldeles för tidigt och sen var bebisens vikt på nedgång, så om den fortsätter gå ner i kurvan så ska dom göra ett ultraljud för att kolla om det är nåt på tok. Hade sjunkit sen sist från medelkurvan till den nedersta. Hoppas den lilla får vara kvar tills tiden är ute. Hjärtslagen var på 148. Jag hade bara gått upp 4 kg sedan början av graviditeten så det var inte heller mycket. Dax att ta det lugnt....men inte så lätt när man ska ta hand om lillgubben också.

Krockade i Måndags också med en traktor så skärmkanten fick sig ett veck. Jättehalt så det fanns ingen chans att hinna stanna när han skulle svänga. Vet att jag körde långsamt för jag låg bakom traktorn länge och den kan inte ha kört mer än 30.

Imorgon blir det stan för inhandling av allt till festen och sen ska vi ner på festlokalen för att duka och köra dit alla grejer m.m Senare på kvällen ska jag bädda till alla som ska sova över så det blir fullt upp hela dagen.
Godnatt allihopa...

Inga kommentarer: