2/26/2011

30 års fest

Har kommit hem från Martins 30 års fest. William och jag var kvar till 21 men sen var det dax att krypa i säng för han.......men ojoj va han röjde och dansade när han var där=) Gruvar mig lite för imorgon för det är jag som ska städa upp allt i lokalerna=( Jättekul att Daniel, Sandra & Alex for upp ända från Västerås för att fira Martin=) Och tack så hemskt mycket Daniel och Annika för de fina bebiskläderna och tröjan till Wille=) Måste också tacka Cicci och Odnny för hjälpen med förberedelserna inför kalaset. Imorgon ska jag lägga ut bilder från festen för nu ska jag nog bara försöka samla energi inför städningen imorgon.
Godnatt och grattis min älskling åter igen på din 30 års dag=)

1 kommentar:

cissi sa...

De blev verkligen lyckat, och de är bara roligt att få hjälpa till :)